сряда, 17 юни 2015 г.

Живот си живеем...

Най-кошмарното време от семестъра в университета приключи, ура! И този път оживяхме, въпреки че дори бях болна за разкош. За момента съм го ударила на мързелуване на дивана, но исках да ви известя, че съм тук. Не знам как все не опирам до блога, въпреки че има толкова открития, които имам за споделяне, даже вече написани чернови! Липсата на апарат за снимки тотално ме отказва, а наскоро успях да си строша и телефона, което пък е съвсем готино. Нали знаете как казват "да го направиш на сол", е, улицата пред вкъщи точно това направи с дисплея, грозна картинка. 

По-активна съм в Инстаграм, адски удобна платформичка за комуникация. Особено пък откакто успях да си сваля приложение с емотикончета. Имам няколко готини приложения, които бих споделила с вас - един вид четец, може да се инсталира на таблет и телефон, за да си смъквате книжки директно от читанка.инфо; както и две симпатични приложения за сравнително прецизна обработка на селфита, както и готино сайтче за онлайн курсове на различна тематика с възможност да си изкарате сертификат.

Подготвила съм ви и пост с няколко tips and tricks на beauty тематика - просто симпатични нещица, които могат да ви улеснят живота, даже имам и идея за втора част! Умирам от желание да пиша и за новите попълнения от грижата ми за кожата, адски бюджетни, пък изненадват с резултат! 
Преди месец пък получих и последните statement necklaces, толкова са ми любими, за съжаление този тренд се експлоатира ужасно с високи цени от магазините за бижута, та си поръчах няколко от aliexpress и мога да ви покажа снимки на нарастващата колекция. 

Започнах да чета книга - най-накрая нещо, различно от учебник! - "Любов" от Елиф Шафак. Все още съм в началото, но за момента ми харесва изключително много, преплитащите се истории са суперинтересни.

Гледах и няколко невероятни филма напоследък, не съм киноман, вероятността да седна да гледам филм сама клони към нула, но пък има нещо много уютно в гледането на филми с половинката в компанията на чаша вино. Бихте ли имали интерес да ви споделя няколко предложения?

Като заговорихме за филми, гледахте ли финала на Game Of Thrones и също толкова разочаровани ли сте колкото половината планета, хаха? Честно, не искам да ви спойлвам, но смятам, че да чакаме по 10 месеца за сезон с толкова покъртително качество си е направо нагло, не мислите ли?


Толкова за новостите покрай мен. Отивам да търся джинджифил за разхлаждаща напитка в компанията на още една серия, пожелавам ви усмихната седмица и ще се радвам да напишете какво бихте желали да видите в блога!

Няма коментари:

Публикуване на коментар